Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, April 13, 2010

Saya sgt takut


Di saat ini
Saya rasa amat takut
Rasa x betah lagik utk tinggal sorang diri di rumah
Lepas saya tau ada org antar benda pada saya@rumah dan yg sedia ada dlm rumah
Bukan saya nak percaya benda2 camnih tapi
X mustahilkan dgn keadaan masa kini
Yang mana manusia nih ati nya susah nak diketahui...
^
^
Hubby advice saya balik berubat kat kampung
N for the time being
Saya nak ajak abang ipar duduk kat rumah tu
Bcoznya nan ado kwn utk diajak menemani
Peduli la apa org nak kata

He is My Bro In Law
Hubby pun dah call abg ipar saya suruh temankan saya...
Sementara Hubby nak balik bulan Mei nanti...
^
^
Kalo saya rasa x ok maybe start 1 Mei
Saya akan amik cuti tanpa gaji
Utk pulang ke kampung
Sampai la saya nak fly ke Sabah nanti...
^
^
Banyak perkara yg buat saya rasa takut nak tgl sorang lagik...
Kalo saya free japgi saya cita ekk ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...