Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, March 30, 2010

tul da dpt duit

Tadi bila click je blog kak My Life Journey...
Trus je sign-up
Sign-up pun bukannya rumit sgt...
Dan sehingga beberapa jam yg lalu
Income saya dah mencecah ke $3.74
Ok la tu kan???
Da kata modal pun nan ado ;p
^
^
Jom kwn2 join ini MYLOOK
Fungsinya sama mcm kwn2 surf guna Yahoo,MSN dll...
Cumanya dgn guna MYLOOK nih,kita akan dpt income
Bila org sign-up under kita
Kita akan dpt shares
Nanti kwn2 le baca FAQ bila dah sign-up okae...
^
^
Pasal payment???
Bila dah sampai satu tahap
Dorang akan accumulate
N then akan minta payment information drpd kwn2...
Itu ikut pemahaman saya la...
^
^
Jom la kwn2
Mudah je caranya...
Kwn saya yg join bwh saya income dia da sampai $5.06...
Kalah saya kan????
Haha...

4 comments:

  1. azie.. akak dah dapat $11... syok kan..

    ReplyDelete
  2. aar la kak...cpt progressnya ;p x mcm yg lain2...simple je pun...

    ReplyDelete
  3. kte pun udah join tp betul ke ni...

    ReplyDelete
  4. btl..x tipu...azie pun baru try...sehari delimasari search la 5kali...x search $0.22...kalo org sign up under kita satu kepala share nya 5...x caya le tgk kat http://mylook.com/myshares.php
    x da modal pun...kita try je...guna yahoo ke msn ke dll..mana nak dpt income kan???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...