Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, March 26, 2010

Tisya n Ayip ;p

***Ini budak kecik mmg sentiasa dirindui
Sentiasa diingati setiap tingkahlaku nya yg mcm2

*
*
She's so strong
Kalo nangis x lama pun...

With her cousin
Anak kpd adik ipar kakak...
Masing2 dah nak dpt adik ;p
Masing2 akan jadi kakak n abang
***Camne la Tisya ada adik nanti???


Pandai lak tu membodek opahnya yang selalu didera...kahkah... ;p
Ohhhhhhh Mak Mertua kakak pun akan follow saya,mak n mak mertua saya ke Sabah
Agak meriah gitu coz Mak Mertua kakak very2 d sporting maaaaaaaaaaaaa....

See...apa la plan 2 kenit nih
***Nampak x lutut Tisya yg berwarna kuning itu??
Kalo nak tau...
3x dia sudah jatuh dlm 1ari di Astro Feast ;p
Kan I dah ckp bdk ini sgt la strong...
X da serik2 punya...



Muka ngantuk pun ada...
Mcm nak berak pun ada...haha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...