Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, March 4, 2010

siap suda kerja saya

***Gmbr illekkkk...janji adooooooo...walaupun da tayang byk kali...

Tadi pagi saya x masuk opis
Bcoznya pepagi lagi trus menuju ke Pudu...
^
^
Ada customer urgently nak namecard siap by today...
Nyampah betul la...
Da la ptg smlm baru dtg kasi sample trus nak siap arini!!!!
^
^
Tapi x pe la...
Alang2 pegi...saya pun siapkan ID CARD opis...
Alhamdulillah suda siap...
Esok saya kasi tayang kat sini ekk... ;p

3 comments:

  1. lor.. bestnya dapat masuk opis lewat... azie kejer mana sekarang?

    ReplyDelete
  2. ala kak...arini je pun tu pun psl ada hal psl kat opis jgk...keja latbtelco n post,desa petaling je kak...

    ReplyDelete
  3. 'kompang dipalu, pengantin baru.. la3..' he3..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...