Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, March 30, 2010

Tgk wayang sama Loveaqsha


***Ohh...kerna tdk mahu menghampakan si Loveaqsha
Makanya saya publish la ini gmbr
Kang merajuk pulak susah...
"I kan menumpang kasih dia skrg nih...haha..."
^
^
Actually ni gmbr ari Sabtu lepas...
Masa nih we all kat dlm panggung wayang
Yang lawaknya nak pilih seat yg paling belakang
Last2...seat yg cam da terpinggir sgt da...
Dkt lak tu ngn pintu masuk wayang tu...kahkah...



We all tgk cita Evolusi KL Drift 2
Best bangat tau...
Sedey sbb Scha mati last2 tu
Da la kena belasah truk2...
Cian dia...
^
^
Kwn2 suma jgn lupa tgk filem nih
Mmg best gila...
Saya rasa mcm nak drift la pulak...haha...

2 comments:

  1. hohoh sukernya bla hg da publish..
    amboi hg promote citer2 mnta kt shamsul percent ckit..!!heheh

    ReplyDelete
  2. owhh.. best, ek? if camtu, we ols pon nak tgkla. semlm plan nak grab ticket but, ujan lebat la pulok. mungkin hari nie kot..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...