Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, September 30, 2009

X nak cita pasal raya dulu

Belum lagik nak cita psl raya ekk...
^
^
Layan dulu gmbr2 nih...
^
^
Beberapa ari sblm raya...
Gi pekan Tepeng...
Tujuannya hanya 1...
Itu budak perempuan dok seat belakang mau beli baju raya...
^
^
Ye la...
Diakan belajar kat Muadzam Shah...
Bilanya nak beli baju raya???...
^
^
Kang kalo beli x ikut yg berkenan di hati...
Masam je muka kang :(
^
^
So ptg tu saya ngn adik 3org bersama mak gi la ke Tepeng...
^
^
Hubby saya x bersama coz sibuk gi meniaga sana-sini...
Pilot yg membwk kami adalah....

^
^
Jengjengjeng...Siapa lagik???
Mak ku sayang ;p
Abah tinggal kt umah sengsorang coz Abah bukannya suka berjalan sgt...
Lgk2 kalo shopping-mopping nih...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...