Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, September 4, 2009

Adik saya gi dating


See...saya kakak yg begitu sporting :)...kankankan????
B4 kitaorg gi berbuka posa kat Mc'D tue...
Si Ina nih gi dating ngn pakwenya.......
Nasib la si kakak2 amat sporting kalo x...jgn harap lorrrrrrrr...
Yg penting pandai jaga diri...
X gitu...?????
^
^
Kalo u all nak tau...
Budak laki nih anak kpd kwn My MOM...
Officemate My MOM lorrrrrr...
Tapi memasing da pencen la kat Amanah Raya Berhad dolu2.....
Kalo ada jodoh...
Berbesan la they all.... :)
^
^
Budak laki nih ada kakak kembar yg sebaya saya tau...
Besh.....besh....



Manja2 kunun.....
Abah tgk blog nih...
Abis la hang.................hehehe...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...