Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, September 30, 2009

Jumpa lagik ;)

Cuba lihat mataku....
Cantik x???
Hehe...
I baru belajar guna eyeliner...(jakun betul la i nih kan???...)
^
^
Ok la...sambung cita...
Lari tajuk da nih...

Hi semua...
Mesti anda suma rindukan saya yg comel nih kan??? (perasan la ko azie!..follower pun x cecah 50..ceh)
Waaaaaaaaa....Lama da saya x berblog...Almost 2weeks gtu... :(
Nak update nih pun nak kena semai semangat yg tinggi&jitu lagik...
Lagi pulak byk benda yg nak diupdatekan...
So mmg btl2 adventure laaaaaa...
Di+ pulak dgn saki-baki cirit-birit smlm beserta senggugut... (walau x peod)
Mmg menguji kesabaran betul.....

^
^
Time dok mengarang ayat nih pulak...

Kepala pulak dok berputar...
Mcm2 betul la bapak penyakit...
^
^
Ok...ini permulaan n3 after 2weeks menyepi...
Jumpa lagik next n3 ekk...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...