Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, September 4, 2009

Berbuka di MC'D

Ni pulak n3 berbuka di Mc'D Sabtu lepas...
Pasalnya 2org ini, si Mama Tisya n si Auntie Ina mengidam mau makan Mc'D...
So aritu.......
We all pun cuti la drpd memasak ye kwn2... :p


Menu Mc'D x yah la saya introduce kan ekk...
Suma org sure tau punya la...
Bubur Mc'D tu sure lah Hubby saya yg punya :p
Perut org Melayu la katakan...


Suka sgt la buat idung kembang camtu... :)
Tapi Tisya da kurus pasal still demam...
Tapi Tisya nih demam serupa org x demam...
Mmg aktif memanjang...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...