Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, October 29, 2014

Makan Pasembur Dan Cendol Taiping


Ritu balik kampung, masa kuar gi Pekan Taiping mencarik bunga telur utk majlis aqiqah baby aku..singgah la kejap mamam pasembur n cendol. Walaupun pasembur tu so so...tetap layannnnn..haha..tapi jgn la korang tanya aku kat mana kat Taiping tmpt yg sedap nak mamam pasembur tau..Sumpah aku x tau....Kan aku balik kmpg ibarat setaun sekali jekkkkk.....hihikkkkssss..n saja nak share yg baby aku pun minum cendol tau..hihiii..Itu budak kicik serupa org besar juga...apa org besar mau mkn..itu org kecik pun mau jugakkkk...mihmihmih..tp idok la aku bagi byk2..bagi rasa2 jek..Baby je pun kannnn..heheh...

Btw, aku rasa aku prefer Pasembur n Cendol kat Kedai Bismillah kot..heheeeee..tp da lama aku x mkn kat sana...tak tau la kot skrg da x sedap ke hapa kan...heheh so amacam, ada org2 Tepen x sdg membaca entry aku nih???. Ce comment sikit kat mana Pasembur n Cendol yg sedap kat Tepen nih???hohoooo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...