Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, October 11, 2014

Buang Belakang Tapi Bukan Kentot Tau A.K.A Throwback Part1


Gambar2 dlm entry ni adalah ihsan drpd henpon biras aku...mihmihmih..
Ok..gambar yang 1st sekali ni of coz la aku mak pengantin bersama pengantin kecik yg dirai..wootwoootttt.. n suddenly nampak selim pulak mak pengantin dlm ini gambar..hewhewwww..Sila jgn pitam ye uolls..Hakikatnya sebenarnya means secara LIVE nya..diri sendiri tgk diri sendiri pun rasa mcm nak pitam gitu..huahuahuaaaa...Namun begitu, walau badan gendang gendut tali kecapi..cita2 nak diet tu mmg nan hadoooo..Stresssssss..hahahah


Ini gambar aku dgn biras ku..Actually Sue ni wifey kepada abg ipar aku. Baru kawin dalam setaun dua cmtu x silap aku...From Indonesia tapi da lama keja kat Malaysia nih. Memandangkan dia muda drpd aku so idok la aku panggil dia kakak..heheheh....but respect tu haruslah ada khennn...


My baby ngn Maklong Sue nya :)


Hamboiiiii baby mummy...sangat tidak sopan ye di situ..Mummy betulkan kain, tetap diselaknya jugak..Nasib masih baby..kalo da besoooo..nak kena babap ngn mummy babah nih...hehehehhhh


Yang ni pulak...aku ngn kakak hubby aku..Ermmm..actually adikbradik hubby aku 4org sumanya lelaki..Kak Wati nih kak sedara hubby aku tapi mak mertua aku jaga akak nih drpd baby lagi..kira drpd merah lagikkkk...so mmg anggap mcm anak sendiri la jugak Kak Wati nih..Ramai da anak Kak Wati..4org ke 5org ntah..lupa plakkkk aku..hihiii..Anak dara Kak Wati ni haaa da tingkatan dua da pun...Rajin si anak dara tu menghapdet fb slalu sama mcm makciknya ni haaaa...hikkkssss

to be continue......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...