Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, October 12, 2014

Buang Belakang Tapi Bukan Kentot Tau A.K.A Throwback Part2


Ok..sambung balik tayang gambar masa Aqiqah baby aku 6/10/2014..mihmihmihhhh..Btw, gmbr atas ni adalah gmbr mak aku dan mak mertua aku. Mak aku yg baju ijau...yg baju pink tu of coz mak mertua aku..n majlis ni berlangsung di rumah mak mertua aku...lalalalaa...


Yang ni plak gambar adik aku ngn baby aku of cozzzzzz...wootwooot..
See..baby aku..lena tidonya selepas membuat amukan gorgon..hahah


Adik aku lagik..Ramai org kata kami mcm kembar..Kembar beza 7taun gitu..hahaha


Haaa..yg ni anak buah somi aku yg 1st..Darjah brapa tah..aku lupa..hahaha..
Nak tanya si Sara, dia da tido...Da pukul 12:19pagi..suma pun da tido..aku sorang je yg susah tido..hikkkssss


to be continue.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...