Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, November 7, 2009

Menu ari Sabtu

Da lama rasanya saya x update pasal masakan kan???
^
^
Rasa malas la nak update menu2 masakan ari2...
Kang ada lak yg ngutuk kata saya nak menunjuk2 pulak... ;}
^
^
So arini saya kasi update la menu masakan saya yg ala2 kadar je pun...
Sabtu/Ahad sure kena msk extra coz slalunya abg ipar akan dtg bermalam...
N kalo x bermalam pun sure akan dtg bertandang...

Ayam Masak Lemak Cili Api+Ikan Pari Bakar with Air Asam
^

^
Ha....Arini Hubby yg request nak mkn Ikan Pari Bakar...
So di kala ini...
Masakan sudah ready utk di makan lorrrrrr... ;P

Kasi zoom sikit...
"Jemput makan suma"
^
^
^
N akhirnya saya sudah pun beli alas meja dapur... ;>
Nak beli lama da pun tapi x terbeli...
Reasonnya bcoz x pergi mencari la...
^
^
So bila da beli...
Rasa lega n puas ati...
Kerana telah dpt menyembunyikan brg2 yg menyakitkan mata yg ada bwh meja itew...haha



Sudah semestinya alas meja saya beli itu match ngn curtain saya lah...
N semestinya adalah warna ijau...
My favourite colour okae...

2 comments:

  1. hari2 azie memasak ke?
    rajin sungguh aaa.. ain selalu masak hari minggu je. kalau hari kerja, ikut angin laaa.. hahahah

    ReplyDelete
  2. masa jadik housewife...mmg tiap ari msk...da keja skrg nih tetap memasak itupun kalo berdaya la ain...kdg malas jgk...haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...