Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, November 9, 2009

Masak Apa???


Memandangkan smlm Kakak dtg umah coz nak ambik my nephew balik ;p
So saya pun buat la Nasi Tomato+Ayam Masak Merah+Jelatah sbg menu makan tengahari kami
X byk menu pun coz x ke pasar lagik
^
^
Kalo x le la buat kurma daging ke apa2 additional lauk
Tapi ok la tu kan...
Asal perut terisi...
^
^
Balik je dr berjogging tu...
Cpt2 masak memandangkan da dkt pkl 1tghari la kata kan...

Lain pulak rupa Nasi Tomato dlm gmbr ekk ;>

Makan bersama Serunding Daging dr Kelantan+Papadom...
Sedap jgk tau
Yumyum ;p

5 comments:

  1. wow.. pandai masak ekk.. dah boleh buka kedai ni...

    ReplyDelete
  2. idak la pandai sgt memasaknya kak ina...bole la...so so je... ;P

    ReplyDelete
  3. ohooo.. apa kata azie post entri masakan dengan resepi sekali.. Tentu lebih menarik..

    btw, tak banyak ke lauk lagi tuu? saya rasa dah sangat laaa banyak itu..

    ReplyDelete
  4. erm sodap btl la pn.azie masak..!~
    pndi yer..~!
    nti lehla sy request yer lau teringin nk mkn apa2..!~!hehe

    ReplyDelete
  5. hai ain...
    insyaallah akan difikirkan tapi idak la azie hebat sgt bab2 nih...

    loveaqsha...
    iyo la tu minah woiiiiiii ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...