Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, November 6, 2009

Laptop

Aritu kan...
Saya ada masuk contest Nuffnang...
Yang adiahnya laptop tue.... ;)
Kalo ada yg follow blog saya sure tau kan pasal tu???...itupun kalo ada yg follow la....huhu
^
^
So dgn ini saya nak share ngn suma bahawa....jengjeng...
I'M THE WINNER OKAE ;p

Gmbr last weekend masa parents balik umah kt Greenwood...
Layan je la picca "Gelagat Si Kenit"nih....
Sila abaikan background yg bersepah itew yeeeee....
^
^
^
Ok la...
Saya nak show adiah Laptop yg saya dpt tue....
Kasi scroll sikit lagik okae ;}
^
^
^
^
^
^
^
^
Tadaaaaaaaaa.....

Ini la Laptop anak2 buah saya...haha...
Anak buah ada 3...
3 la Laptopnya...
^
^
Kalo ada 30 anak buah...????
Jenuh la jwbnya....
^
^
Tapi itu responsibility Mama n Papa dorang la...haha...
Maknjang nya idak la kaya-raya orangnya ;}

*Conclusion kpd owner blog nihhhhhh...
"Jgn perasan ye nak mng dpt laptop...Sesungguhnya ramai lagi yg joinnya pun" huhu...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...