Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, January 14, 2009

Wajah-wajah Kesayangan Hamba






Inilah wajah2 kesayangan hamba...Nur Batrisyia Balkis...1 n only...my lovely niece :) suka sgt ngn Ticha ni...selalu ngasuh si kenit ni...maybe sbb blum ada baby lagi...rasa geram je ngn dia...ahad ritu dtg...mmg geli hati tgk gelagat dia...cerdik...lincah memanjang apalagi kalo bertemu ngn anak buah yg 2org lagi tu....gmbr2 ni capture masa nak kuar berkaraoke ngn ipar duai...bukan kat mana pun...kat dobi la....mana lagi...
Ini la hero2 kakak aku....Danish Azriel ngan Danny Hakim...ramai igt dorang ni kembar...tiga2 sekali naik keta ngn aku laki bini...da mama papa dorang jadi orang bujang sekejap...Mana x nya...tanya nak ikut papa mama gi jusco ke nak ikut maknjang?...ikut maknjang jwb dorang...apa nak di kata...?
Ini pulak sesi...pandai buat sampah...pandai la kemas seniri...takut maknjang marah punya pasal...tgk tu...pandai pulak cari plastik nak buh sampah...time ni nasib si kenit ticha tu tido...kalo x...mau lagi haru-biru dibuatnya...

3 comments:

  1. Ya Allah, comelnyerrrrr. Berkenan plak mak. Tomeynyerrr dia. Yg bujang tu pun bleh tahan jugak..

    ReplyDelete
  2. Inilah wajah2 kesayangan hamba...terhibur ngn telatah dorang ni walaupun kdgkala my blood go up stairs....hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...