Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, January 1, 2009

Pizza vs Ikan Keli...check it out

Yumyum...sedapnya...mcm2 yg aku teringin sgt nak mkn sejak 2 menjak ni tp x peknan pun...hehe, kalah org ngidam kan?...Di saat ini...mmg aku terasa nak...sgt mkn pizza hut...lasagna...tp nampaknya cam x jadi arini coz baru je mkn nasi...mulanya mmg plan x mau masak arini tp sbb asyik sgt dok tgk tv...surf internet...last2...rasa malas nak kuar pulak...niat pd awal nak mkn pizza...akhirnyaaaaaaa...cek mkn nasi ngn ikan keli msk cabai....x abis2 lauk tu....bukan apa...masak cabai ke...sambal ke apa ke...semmgnya kegemaranku...hubby aku x pe...dia layan je...apa aku msk...itula yg dia mkn...lagipun rasa x lalu nak mkn yg berkuah mcm gulai ke...masak lemak cili api ke...lagipun x da santan...malas pulak nak gi kedai...kita msk je la apa yg ada ye...lagipun sejak mak abah buat ternakan ikan keli ni...mmg x pnh da nak beli ikan keli ni...setiap kali mak abah balik KL...mmg byk stock ikan keli dorang bwk balik...siap pesiang tu...sapa lagi yg pesiang kalo x adik laki aku yg 2org tu...tima kasih mak abah n adik2...

* My adik with ikan keli...dia yg tlg mak abah uruskan 40kolam kanvas ikan keli....

Hubby lum mkn lagi saat ni...tgh dok msk tadi agaknya dia da terlena...manataknya...dkt subuh gak balik keja...mcmtu la hubby aku bila ujung2 bulan ni...almaklumlah cari mkn...mesti ada kengkwn yg view blog ni tertanya2...keja apa laki dia ni...balik dkt2 subuh ni???? tul x...yg pasti hubby aku keja halal...da lama da hubby keja kt situ...aku yg paksa dia apply keja kt situ 5,6taun dulu...teman gi interview...wahwahwah...walaupun bkn berjawatan tinggi tp dgn keja tu la hubby aku kumpul duit beli keta proton wira se warna itam tu....keta tu la yg aku bwk ke hulu ke hilir...OK la...lets view gmbr2 kat bwh ni...

2ekor angsa yg mengawal kawasan kolam ternakan ikan keli


garang woo...kepada org yg x dikenali...n...yg berniat jahat...







Sapa2 yg meniaga ikan keli...pemborong la kiranya...area Taiping,Perak...n kwsn2 yg sewaktu dgnnya...le ctc my abah...En.Kamarudin 012 380 8396 atau my mum Pn.Salmah 019 301 3852 utk dptkan bekalan ikan keli...1kg rm3 x silap...adik2 dok bwk gi meniaga rm5.50 1kg...rasanya...ee...betul ke ni...yg pasti...pasaran kt sana mmg tinggi...n...mmg rate kt sana rm5.50-rm6 utk 1 kg....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...