Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, January 7, 2009

Tahniah....Anda Hamil...




"Tahniah,anda hamil"...
ALHAMDULILLAH...akhirnyaaaaa...
bila la aku nak dgr perkataan tu....teringin nak pakai baju peknan...rasa morning sickness...bila dgr je org lain peknan...berkaca mata...bukan cemburu ek tp tumpang gembira...masa sehati berdansa ritu...bila dorang announce yg rosma peknan...berguguran air mata mengalir di pipi...sampai teresak2 jadinya....ALLAH saja yg tahu mcmana perasaan aku...aku tau hubby aku mengharapkan kehadiran cahayamata tp hubby x pnh mendesak malah dia la yg sering menenangkan perasaan aku..."bukan kerja kita...ni suma kuasa Allah s.w.t"...itula kata-kata yg acap kali aku dgr...kata2 yg jujur lahir drpd hati nurani hubby ku...thanx abg...insyaallah...ada rezeki kami cuma cpt/lambat...sebagai manusia biasa...kita hanya mampu merancang....berusaha...tp semua terletak di tangan-Nya...Allah Yang Maha Kuasa... Mesti ada kengkwn blogger tertanya2 gak...napa gmbr kat atas tu ada 2 line....???...jawapannya...aku yg tanda seniri kat UPT tu...hahaha...geram betul...asyik2 1 je line yg timbul...hope satu ari...aku dpt tgk 2line timbul...sure gembira gila kan?...k la...x mo ar sedey2...hope kwn2 mendoakan semoga kami cpt2 punya rezeki timang cahayamata seniri...aminnnn...

4 comments:

  1. azie, xmo la sedey2. angpa msh muda, work harder! ehehehhehe.. jokin only.

    jgn sedey2 tau, insya Allah ada rezeki ang nanti

    ReplyDelete
  2. thanx nik for ur advice...doakan aku dpt baby cam hg :)x da la sedey sgt cuma kdg2 tu tetiba je ati ni jd sayu....

    ReplyDelete
  3. Azie...ada hikmah disebalik Allah melewatkan ko dpt anak...setiap apa ujian yg kite terima, sudah Allah tentukan ada kebaikan diantaranya. cuma kita sedar atau tidak... berdoa selalu, amalkan solat hajat bermohon dr Allah...

    ReplyDelete
  4. thanx isma...tul tu..semua yg berlaku pasti ada hikmahnya...cuma biasa la kita ni manusia...kdg tu hati jd sayu....mcm lagu siti....sayu........hati ini makin sayu....hahaha...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...