Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, September 3, 2014

Kini Raya Ber3


Alhamdulillah, taun ke 7 sbg husband n wife...baru taun ni la kami berasa beraya dgn anak..Merasa kumpul duit raya anak jugak...kihkihkihhhh..Btw, so sorry sbb da masuk September baru aku update pasal raya...Macam la ada org kisah khennnn?...Ko hingat ko hartisssss???..mihmihmihhhh..Sbnrnya aku nak je update blog tp application utk update blog kat tab aku nih suka buat perangai makanya itu yg buat aku jd malas tu nak update blog. Percayalah..kalo da ok app update blog aku ni...mau sampai lebam aku update blog ari2 tau..mungkin nanti sampai muntah hijau unggu kuning bagai korang nanti baca blog aku yg tah apa2 nih...hikkkksssss

Korang doakan aku rajin update blog ekkk..Sayang korangggggg...muahhhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...