Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, September 24, 2014

Bila Anak Da Mula Bergerak



Bila anak da voley meniarap ke sini ke sana..haaaa mula la..terantuk sana..terhentak sini...tp kalo bab kepala yg kena...aku jadi risau sbb takut jadi pendarahan kt kepala....huhuu..Mintak2 la baby aku dijauhkan drpd perkara yg x diingini..7taun kami tunggu baru ada baby sorang, kalo jadi apa2..x tau la mcmana perasaan kami...huhuu..Pastu baby aku nih kan, kalo dia tgh tido..tetiba dia angkat kepala letak tmpt lain..Tadi anak aku tido..kepong segala bantal keliling dia..aku lari sat mandi..x abis mandi lagi..terdengar hentakan..hahhhhh..berlari aku kuar bilik air dgn basah2 tu..sahhhh la baby aku landing kepala kat tmpt lain..meraungggg si kecik nih..Nampaknya skrg nih mmg kena sentiasa dgn dia walaupun dia tido.

Mcm semalam..masa aku solat Zohor..dlm bilik..anak aku nih duk tgh2 tilam diam2, aku siap kepong bantal2 tau korang..huhuu..Slalunya, dia dok diam2..tp semalam..elok aku nak masuk tahiyat akhir..haaaahhh..terlentang anak aku..huhuu...Cepat2 bagi minum air masak n tuam kepala baby aku..Itu mmg petua mak aku la kalo baby terantuk. Btw, aku monitor jugak la..Org kata kalo x da muntah2, In Shaa Allah x da apa2 tp kalo muntah2, better gi sepital. So far Alhamdulillah. Moga baby aku baik2 aje hendaknya. Aamiin..Sebagai ibu, ibu mana la yg nak tgk anak sakit kan???. Moga anak2 kita semua dilindungi drpd perkara yg x baik..Aamiin. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...