Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, November 11, 2013

Kusyen Kain Perca Namanya Nih


Korang yg ada kain perca yg banyak, sila la jgn dibuang ok sbb dgn kain2 perca tu korang bole buat kusyen camnih..hihi...Ada jiran aku, akak tu tailor pastu da nak balik kmpg dia di filipin 12hb ni so aku suh akak tu buatkan kusyen kat aku guna kain2 perca akak tu. Tailor kan...sah2 byk kain percanya makanya dpt la aku 4bijik kusyen ni haaaa...Satu lagi warna cekelat so x sama design ngn dlm gmbr nih. Oleh itu *haha..skema kan? Idok la aku kasi dorang bergambar bersama2..hikkkssss...Kusyen2 ni, idok la aku mintak buatkan secara FREE...hagak2 ar kan..masuk toilet awam pun nak kena membayorrrr...Melampau ar tu kalo nak free sajorkkk...Aku byr kat akak tu RM5 utk 1biji kusyen. Ikut suka aku nak kasi bapa kata akak tu...hehe...Nanti bila2 baru beli sarung kusyen supaya kalo kotor sarungnya, sng nak mencuci. Kalo yg kt gmbr tu, x le nak dicuci..kalo dicuci mau bapa hari nak keringnya pulak..hihi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...