Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, November 23, 2013

Esok Last Day


Esok makanya ari terakhir aku ngasuh Nia sbb Isnin ni Auntie Nia start cuti seminggu n Ahad 1hb tu, aku ngn hubby da fly blk kmpg bercuti. Kalo Auntie Nia x bersalin bulan12 makanya aku ngasuh lagi la Nia tapi kalo da Auntie Nia da cuti bersalin bulan1...berkemungkinan la x ngasuh utk tempoh 3bulan. Emmm, hrp2 time tu biz kecik2 aku secara online berjln lancar la hendaknya. Sian pulak kt Mak Abah aku nanti kalo aku x dpt nak antar duit kat dorang walau sesikit manapun...huhuhu...Ermmm ok la korang, selamat mlm ehhh korang tapi jgn lupa tlg click iklan2 yg ada yek...Semoga bertambah duit Nuffnang aku so bila aku x ngasuh nanti, le la cover2 duit nak antar kat kampung...hihih...*mintaksimpaticikithaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...