Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, June 25, 2013

Goreng Pisang Cheese

Yummyyyy…Tapi tak bole la mkn selalu. Kang brpikul2 lemak di badan ai…hahah. Arini ai start nak kurangkan berat bdn sikit sb smlm ai da scan makanya ai is not pregnant pun. So tak la ragu2 nak consume ngan ubat ke hapa..hahah.

Tp pelan2 la ai diet, tak la menggila sgt brdiet. In Sha Allah bole kot kurus sb asal ai bkn la gebu-gebas sgt. Biasa la time kolej dulu, slalu khennn makan fast food ngn kwn2. Sejak tu la ai is perasan bdn makin naik.

So utk permulaan, ai try dgn pil dulu n bila da trn berat ai nanti..ai try to maintain dgn brjogging ngan hubby ai puleksss. Bkn nak trus brharap pada pil!!! Cuma nak ringankan bdn sikit dulu. Harap2 brjaya la target ai itewww..semoga x hangat2 taik ayam hendaknya…kohkohkohkoh

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. hg mmg jahat tau,kesian lelemak aku da ngidam nak mama nie..
    lau dekat da lm aku mkn sorg,hahahaha syaitanirojim btul aku kan lau psl makan..

    zie nti blk nie hg watla cmnie pastu pos kat aku,hg xyah dah mkn sb hg da puas..nk tgu aku g sn mkn makaih lmbt lak lg..

    ReplyDelete
  2. ala zura...hg goreng pisang pastu just parut cheese je tabur atas...n cekelat yg cair2 tu taburkan atas jugak...gitu2 jekkkkk...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...