Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, June 28, 2013

Arini Start Berjamu Mandara

Arini ai start brjamu mandara. Semoga bole la susut sikit badan ai yg gebu-gebas ni kan? Haha..Mungkin bila susut sikit badan ni, baru la peod dtg bulan2 kot khennn??? Baru la bole ngandung In Sha Allah…Doakan ai ek korang!!!

Last peod ai kan bln 2 ritu so ai da scan n last smlm ai check UPT..jwpnnya tetap -ve so ai nekad nak mkn jamu ni jgk!!! Smlm ada la hubby ckp, mcmana kalo sbnrnya mmg ai is ngandung tanpa dpt dikesan? *skrg kan byk kes mcmtu..huhu. Simple je ai jwb, tawakal je la!huhu…

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

5 comments:

  1. Insyallah mudah2an usaha hg nie berhasil..
    lau hg bjya trunkn berat bdn share ngn aku tau,mn leh hg jer sorg kuwos..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orait bff tp hg kan bf so jgn la,nanti sian yaya.aku pelan2 je nih pun.hrp2 x angat taik ayam jek!haha

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. jangan tawakal la dulu zie..g usaha scan dulu....eeeiii...na yg cuak kalo2 azie ngandung pastu mkn mcm2 jamu segale..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lo na…mesti na trlepas pandang nih..kan ada azie gtau azie da p scan tp takda sb tu azie nekad ni na…hehe..hormon x seimbang la tu sb tu peod tingtong. Na jgn susah ati k.hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...