Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, March 26, 2012

Mamam Kari Udang ehhh ;p

Walaupun x brapa sihat...
Tetap kena masak juga...
Menu hari ni Kari Udang balance drpd hasil pancingan udang Incik Hubby last week ;p
Perut Incik Suami mesti la dijaga jugakkan???...
Takkan asyik nak mamam kat luar ja...hikhik...
^
^
Semalam malam pun da Hubby ajak makan Satey kat Espalanad nun...ngehngeh ;p...
Yang bestnya..tuan tanah ni walaupun demam tetap juga berselera...
Pas mamam satey malam tadi pi pulak cari Cornetto Black Forest yg diidamkan...haha....
Alhamdulillah..tercapai dah impian si tekak nih...
Ni la kalo x ngandung jugak...mmg over la kan???haha...
^
^
Ok la...buat masa ni...
Tuan tanah update ni dulu la ya...
Ni pun still tak berapa sihat jugak lagik....huhu....
Tapi sgt2 Alhamdulillah la...walaupun demam since ari Sabtu...
Masih boleh masak hari2 utk Incik Hubby lagik...Alhamdulillahhhhhhhh....

2 comments:

  1. teringin pulak rasanya nk rasa masakan ko azie.... :)

    ReplyDelete
  2. bole ja...nanti kalo dtg sabah...cuti lama sikit ehh...dtg tmpt aku..aku masak kan utk ko mala...serius...x gurau tau ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...