Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, March 15, 2012

Macam Budak Tecik

Haha...
Rasanya tak da masalah kot kan...
Kalo tuan tanah yang umur 29 nih pakai cologne baby..bedak baby...ngehngeh...
^
^
Serius Azie suka bedak2 baby...
Sebelum nih guna Johnson...
Ni try Carrie Junior pulak...
^
^
Kalo mandian Azie suka yang anak2 buah Azie pakai yang dr Head To Toe brand Pureen x silap...
Tapi kat sini mcm x jumpa ja...huhu...
Skrg nih guna sabun buku LUX ja...bukan yang cream...
Sedeykannnnn???...
Tak kisah la janji bersih kan....lalalala

3 comments:

  1. eh aku pun suka la bedak baby...sbb aku suka bau baby.. hihi

    ReplyDelete
  2. hye Azie, akak suke bedak carrie junior... wangiii..rasa cam nak pakai satu botol, hehehe...

    ReplyDelete
  3. hihi mala...kita serupa...hikhik....

    kak emme...pakai je kak satu botol...bukan mahal pun..hehe ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...