Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, November 16, 2011

Orkid la....

Ok la...
Kita lupakan Baby Dania sekejap ;p
^
^
Tadi pagi pi Tamu ngn Hubby...
Jadi kami sudah beli Orkid kegemaran kami..hihi...
^
^
RM25 arganya tapi sesudah discount dapatla kami beli ngn harga RM23...hikhik...
^
^
Ohhh...pokok Cili Hidup saya da pun Hubby saya asing2kan...
Ate ritu banyak kan hasil yg saya semai...
Jadi kena la asing2 kan baru la ia cepat membesar bagai juara...
Nanti bila da betul2 membesar baru saya jaja kat sini ekk...
^
^
Ohh...tadi bergurau ngn Makcik yg jual pokok2 tu...
Sempat jugak saya buat Marketing pokok cili saya tu...hihi...
^
^
Actually saya ni suka tgk kalo pokok Cili Padi tapi belum lagi saya semai...
Ayoooooo..manyak malas ehhh kamu ni ya..hikhik...
Ehhh..tapi saya x malas la...
Pokok terung saya da tumbuh tau...haha...
X lama dapat la merasa hasilnya...
^
^
Ececeh...padahal daun pun...
^
Ala...ciputnyaaaaaaaa....hikhik...
^
^
***Gmbr mungaaaaa tu hasil Google tau...malas mo amik gmbr my Orkid...hihi***

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...