Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, November 2, 2011

Bersama dgn TWIN

 Sila la layan all this photo...itupun kalo sudi la ;p
^
^
Saya pun x tau apa yg nak dibebelkan kat post nih...
Yang penting...happy sgt bila dpt spend time ngn this twin...
Hilang segala sakit pening bila dpt spend time ngn Baby Qaisara n Baby Aqilah nih ;p...huhu...
^
^
Apapun...Semoga kami suami isteri dikurniakan zuriat dalam masa terdekat ni...
X tertahan rasanya nak punya anak sendiri....huhu...
^
^
" Ya Allah..Kau berilah peluang kepada aku dan suami ku untuk menjadi Ibu dan Ayah seperti insan lain di dunia ini...Aminnnnnnnnnn "
^
^
Ok la...
Layan ja la gmbr2 nih ya ;p
^
Sila abaikan la bdn mak yg bagaikan di pam2 itewwwwwwwwwwww....






2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...