Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, June 22, 2009

Si Embam Nuril Iman




Inilah anak kpd my best friend…Linda…
Ala……….
Kalo perasan previous n3…yg kat Pizza Hut tue…
Iman nih baru 1tahun 5bulan camtu…
Kalo suma nak tau…dulu2 kan…Iman nih mana besa tgk saya…
Si Embam nih bukan nak kat saya…
Siap dia cubit saya lagik…Ada ke patut???
Tapi skrg si Iman nih da suka kat saya tau….kira da serasi loooooooo =))
Suka tgk gelagat Iman…sama je keletahnya cam anak buah kesayangan saya si Tisya tue…Aktif x hingat tapi bukan hiperaktif ye kwn2…. 



3 comments:

  1. tembam nyer pipi..grrrr nak picit jea rasanyer

    ReplyDelete
  2. tu ar...mmg gebu bangat... :) sedap pelukkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  3. sj nak bgtau azie, farahalida.blogspot tu telah diprivasikan ye, jd personal diary.. jd silalah n jemputlah ke 5577studio mulai skrg ye..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...