Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, June 26, 2009

Da tgk da pun...

Rabu lepas pas gi klinik hubby ajak gi tgk Transformers...apa lagik....berdesup kami menuju ke Galaxy Ampang je pun...jimat parking :)...Ramai jgk yg dtg menonton sampaikan dorang sediakan kaunter khas utk yg nak tgk Transformers...betul2 mendapat sambutan la cita nih...sana-sini semua dok sembang pasal Transformers...Apapun cita nih mmg best...sedey pun ada...tapi berakhir ngn happy ending la...apalagik kwn2...cpt gi panggung...Hubby lak sibuk nak dptkan DVD...dia la yg excited gila nak tgk movie nih drpd last week...saya sentiasa on je...almaklumlah...hubby saya tu hantu wayang...itu salah 1 aktiviti kami nak mengisi kesunyian....Kpd LoveAqsha...gi la tgk cpt...bwk skali pak mertua hg :) cian dia tinggal umah sengsorang...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...