Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, May 6, 2009

Kampung Part1


Inilah kampung halaman hubby saya...ala...actually we all 1 kampung...x jauh mana pun tambah pulak bila Mak Abah saya da duk kat kmpg...balik kampung mmg kena pandai bahagi masa supaya x da yg terasa...Kalo nak tau...sekeliling halaman nih...ada macam2 ulam-ulaman...mcm2 ada la kiranya...

Ruangan cit cat...kat sini la kami seisi keluarga sembang2...ptg2/mlm2...

Simple je ruang tamu...masa raya saya ngn hubby yg ubah suma nih...x berubah keadaannya...bermakna Mama ngn Ayah suka la tu...
Kalo nak tau...langsir nih langsir masa we all kawin...

Manis tul senyuman hubby sayakan???Time OK la...time x OK...mcm bapak singa..."Jgn marah ye b"

Ayah Mertua saya kecik je orgnya...

Best lepak bawah pokok manggis nih...angin sepoi2...

Tgk tu "Si Black" saya...x ketinggalan ye

Daripada pandangan luar...sebelah luar ni pulak kebun limau madu...dekat je pun...
Pintu masuk kebun limau madu...dekat jeeeeee

Inilah kebun limau madu ayah mertua saya

Ini la buah limau madu


Lauk Gulai Ayam,Kobis Goreng,Sotong Masak Kicap,Sambal Belacan,Ikan Belanak Masin

Selalu kitaorg makan tengahari bawah pokok ni la...kdg tu gi berkelah kat Telaga Tujuh...dkt dlm kawasan kampung je pun n ada satu lagi tu Sepeneh...

Antara aktiviti saya kat kampung...lepak kat opis ajar my MIL guna internet n buat blog utk biz Mama



Bilik packing

Hubby kalo surfing Internet...x sah kalo x view Mudah.com padahal bukan cari apa pun...

My MIL...tgh busy cari gambar utk submit pertandingan...Tudung tu saya yg adiahkan :)...1 utk MIL n 1 utk My Mom...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...