Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, May 13, 2009

Dapat keja...

Pagi tadi saya ada interview...dan2 tu saya dapat keja...Isnin nih 18/05/09 saya start keja tapi ada training 3ari tapi saya rasa malas...maybe saya x brapa confident ngn keja tu kot...Tgk org2 yg dtg interview...mcm company saham2 je...sbb dulu after graduated saya pnh terkena.Mana x musykilnya...interview je trus dpt keja...suma yg dtg suma dpt...pelikkan???
Siap ada training 3 ari...kalo position Customer Service Officer mcm saya kat Astro dulu mmg x mustahil la training2 nih...Ini Office Assistant pun nak kena training jgk???Mak Abah saya pun x bagi sbb takut kena tipu mcm dulu...x ke buang masa nanti???...so as advice drpd Mak Abah...dorang suggest saya pegi PWTC 15/05/09 nih...le submit resume kat sana...ada karnival kerjaya kot...tapi kalo fkr nak mintak keja nih...gabra maa...da 2thn lebih kerja seniri...Anyway wish me luck k kwn2.... :)

Anyway sapa2 tau ttg company Limpahan Prima Sdn. Bhd,Wisma MPL kat Jln Raja Chulan nih???Sila comment ekk...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...