Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, December 24, 2008

One Year Ago 251207



Ini adalah pix favourite aku...outdoor photography utk wedding kami...actually suppose pepagi nikah day 291207 tu nak buat outdoor tp sbb 25hb Hari Krismas n it's public holiday...mak andam suggest 25hb buat outdoor...lg pulak x da la letih sgt...n...mak andam nak aku fresh masa nikah day nanti so on 251207 tu we all buat shoot tu kt Tmn Metropolitan, Jln Ipoh...actually tmpt ni suggest by mak andam...1st time aku jejak tmn tu...n sampai la ni...x pnh jejak lagi tmpt tu...kira 1st n last la...bkn sbb apa pun...tp sejak da kawin...x de nak gi tetaman ni lagi...apa kejadahnya...ye x?. Tmn Metropolitan ni quite cantik gak tmptnya...tenang...bersih...udara segar...time tu la...x tau la skrg camne...Masa shooting tu tmn tu x pack coz x ramai yg tau ttg kewujudan tmn tu...kata mak andam...tmpt tu mmg byk wedding couple dok shoot outdoor photography...ye la...rimas jgk kalo ramai sgt org dok teleng2 kat kita time nak shoot tu...rasa cam artis la plk kang...nak posing pun jadi segan je...pada org2 yg penyegan cam aku ni la...so utk n3 25hb iaitu esok yg x beberapa jam lagi...aku publish siap2...manatau kot esok full schedule...nak ngangkut brg pindah n cari chicken choppppppppppp....huahuahua...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...