Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, December 24, 2008

Menu Untuk Arini




Menu untuk arini...simple...Masak Lemak Cili Api makan ngn telur masin je...Siap buat Honey Dew with Mango Drink lagi. Nak tau napa le rajin sgt buat air buah ni? Citanya camni...honeydew yg teramatlah tawar...kalo kami org utara ni sebut....tawaq-habiaq so nak dijadikan cita...buatlah air buah...kalo x buat...jwbnya kecutla buah tu kat dlm peti ais...last2 sakgi masuk tong sampah la jwbnya. Tadi pagi bekfas bihun goreng yang adik aku buat...mcmana nak diet ni....smlm plan arini nak makan chicken chop...teringin sesgt coz aritu x dpt...terbyg2 kat ruang mata&fikiranku ini....Tgk la mlm kang mcmana...lain kali la diet...kalo x tgk wayang mlm sakgi...maybe aku akan pergi mencari chicken chop ku itu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...