Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, April 28, 2015

1st Time BerGoshop



Ni cita lapok sbnrnya..tapi baru nak share...hihii..1st time beli via goshop..n x mo beli da...bukan sbb x bagus tapi sbb namo da tgk channel goshop..mihmihmihhh..tapi ini bukan aku yg terpengaruh tau...somi aku yg terpengaruh...kikikiiiiikiiii..Aku kalo tgk pun sekadar cuci2 mata je sbb sedar diri yg aku hanyalah surirumah..hikksss so mmg x la aku nak bebankan somi aku..hehehhhhh..Aku ni apa ada je, ok..x da masalah..aku layannnnn tapi da kalo incik somi yg nak beli..Alhamdulillah la...hihiii..

Pas beli Sunrise Pocket Block nih, proper la sikit peti ais aku yg kocik tu..Lebey kemas dan yg penting jimat space..Tertanya2 apa tu Sunrise Pocket Block???..Bila free nanti, cuba korang tgk channel 118 k..nanti korang tau la apa kebendanya la tu..heheheeee



1 comment:

  1. Assalam azie,
    alaaaaaaaaaaa
    up la gambor kebendanya tu haaaaaaaaaaa :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...