Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, February 16, 2015

♥♥ My Small Familia Di Kinabalu Park ♥♥


Seksa alahaiiii nak ngapdet blog..Bila nak save draft je, asyik2 je hang, Sabar je la. Apa boley buat..aku hanya mampu update blog guna tab sajork. Nak update guna laptop..x da tenet..Mmg la le guna wifi from tab aku tapi lembab gila line tenet aku. Lately mmg teruk la line maxis kat umah aku. Time hujan lagik la..mcm Astro di kala hujan jugak servis maxis. Mcm nak nanes aku tau. Sabar je la...huhuu..Tambah2 kalo aku nak reply wasap customer aku...mcm nak nangis guling2 dgn servis maxis..huhuu

Ohhh..korang kalo nak beli produk kecantikan, produk kesihatan, produk kurus *malu nak ckp sbb aku x kuwus..hehhee....n barangan baby..le la wasap aku 012 6346852..I am trusted seller ko!!! Hahaa.. Ye la, korang kalo nak shopping on9 dgn mana2 seller kat fb..better hati2 la sbb skrg ni byk org nak cari duit cara mudah..Da ramai yg tipah tertipu..Aku pun pernah terkena jgk dolu2 kala..hahah...Dolu2 pun da ada yg menipu..apatah lagi skrg ni..menjadik2...so berhati2 lah ye korang. Rasa2 x mo tertipu...meh la shopping dgn aku..haha..Motif sgt kan???kihkihkihhhhh...


Ok la..nak merapu sgt cita aku..So kita berbalik kpd cita asal...hehe...
Actually, this time ke Kundasang..masa kat Kinabalu Park ni..pusing2 dlm park ni..kami x bwk keta sbb clutch keta buat hal plak so hubby kata x confident nak bwk keta..Kang naya je sbb bukan jln lurus nak naik tu, tinggi jugak ada tmpt2nya so kami naik van kat situ aje la for safety. Senang cita..haha..walaupun have to pay RM34..layankan aje sbb niat hati aku nak bergambar ngn anak aku kat Timpohon View sbb dolu masa mak n apaknya pegi..dia velum ada..hehehe..Nak tgk gmbr???...Voley tgk kat entry yg terdahulu..mihmihmihhhh...Kat entry terdahulu pun dah aku citakan da psl clutch bagai ni tapi saja je nak ulang tayang..ahahkkkkksss..


See... picca atas ni...Anak bapak sgt ok. Asal babah dia ada kat umah..asyik melekat ngn babah dia..Sentap makkkkk!!!.. Terasa seperti aku mawar yg terpinggir...ewahhhhhh...haha

Btw, aku selalu ckp ngn somi aku...
Baby kita kalo buat muka masam..sebijik mcm babah...tapi kalo buat muka senyummmmm..manissss mcm mummy..hahah...

Somi aku buat2 nak muntahhhhh..Kejam kan???..haha..
Korang jgn la muntah hijo ke unggu ke..aku mmg suka bergurau ngn somi aku dan org2 terdekat...heheh..


See..org di atas nih...buat muka masam je tapi maintain sweet kan???..
hahahhh..

Aku seniri pun nak muntah...kihkihkihkihhhh...


Sepet mcm babah!!!...haha..

Hai..nama saya Sepet!!!...Marah kang Sepet si blogger terhebat..mihmihmihhh



Ok..sekiannnnn saje...tapi nanti akan bersambung lagik..Cita Kundasang masih belum abis daaaa...mihmihmihhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...