Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, June 16, 2014

Melanja Makan Aje

image

image

Ok..sambung cita pasal besday hubby aku Sabtu ritu...

Nak bagi adiah, illek so aku melanja hubby aku makan je besday dia ritu...Jadi la kan sebagai tanda ingatan si isteri buat sang suami...hehe...Tapi kesian sang suami x dpt makan ngn tenang di ari jadi sbb sang anak nak bermanja sesaja ngn babahnya. Mummy pegang dia x mo..nangis2 bagai nak rak ok *sentap hati mak...nangis sambil pandang babah mintak simpati suh amik dia..Anak oh anak....hohooo...

Anak pompuan kan..mmg manja ngn apaknya..kata org la...Korang setuju x ngn statement itewwww???hihiii

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...