Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, May 5, 2014

Tommee Tippee Ku Mencarimu..ohooo

image

Aritu kan..pas balik follow-up baby aku kat sepital, Likas..makanya menuju ke Times Square sbb kawan aku info situ ada jual botol Tommee Tippee. Makanya di situ membelilah aku botol iteww n semestinya pink la yg menjadi pilihan hati ku..bukan hati anak tau..anak x tau apa2 pun..kohkohkoh...Beli jugak scarf yg ada rambut almaklumlah..anak aku kan botak..hihoo..tapi still longgar2 lagik la bila anak aku pakai..hihii..N beli jgk stokin utk si anak..Actually ada je benda lain yg berkenan di hati ahkakkkkk tau tapi terpaksa ku padamkan hasrat hatiku sbb mahaiiiii dihatiku..hohoo...Emmmm, x pe la..x penting pun kan..So mana yg penting aje didahulukan..lalalala..

Ok...pas settle beli brg2 tu, balik la kami ke hotel merehatkan diri...Sempat la si anak n si babah menidurkan diri...Ok la..nanti aku sambung lagi apa aktiviti kami pas anakbranak menidurkan diri..hohooo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...