Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, April 3, 2014

Mummy Perati Je Awak Cayang!!!

image
image
image
image
Aku perati je gelagat anak aku ni ha...Korang jgn la tertipu yang lena la sgt tido anak aku..Padahal kan..kejap pejam..kejap celik..kejap senyum...Mummy perati je pangai awak cayang mummy...hihi...tapi x pe..as long baby x nangis2 sudah...Tolong la kasihani mummy yang x cukup tido nih..hohoooo
Tapi aku pun x tau...org, bila anak tido..x da keja nak dibuat..le la tumpang tido kan tapi aku pulak x bole nak lena...Apakah ini disebabkan faktor ketuaan??? Huhuuu...Apapun, berdoa semoga anak aku x meragam seperti ari2 yg sblm ni...Aamiin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...