Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, December 20, 2013

Bermulanya Kisah Di Cabel Car, Langkawi




Ok ok..staff Cable Car ni pepagik da buat aku n hubby ketawa mcm raksa gorgon...Aku kan poyo cikit...hihi..Bila da nampak bdk nih, aku pun tegur2 la..konon speaking la aku nanya dia..bukak kul bapa???...


Sekali dia jawab..." Amboiiiiiii, ingat saya bangla ka??? "...Kohkohkohkoh

Korang sah2 gelak kan dgn statement budak photographer nih???...hihi...tapi budak ni mmg ada mix darah la...katanya..bukan aku yg kata tau!!!hehe..

Dik..kalo terbaca blog akak nih...maafkan akak sbb up kan story nih ekk!!!hihi...


Amboiiiii..gemukkkksnya aku kan???. Hubby aku la tewwww, kalo amik gmbr mmg tak pernah nak kasi aku nampak selim sikit...Salahkan hubby kononnnnn..hikkssss...


Gemuks pun gemuks la..yang penting aku sihat kan???hihi


Myself n hubby terchentaaaaaa!!!


Ok...sampai sini dulu...Nanti aku up lagi gmbr2 kat Cabel Car especially kat Gunung Mat Cincang ")

2 comments:

  1. every morning except jumaat n sabtu..akak akn jenguk blog u tau..akak suke bc cite2 u tau...ceria n x hipokrit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq kak sbb sudi jenguk blog picisan azie...terharu sgt..i lap u la kakak!!!....

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...