Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, May 8, 2013

Header Berwajah Baru Lagik

Yippie....header blog berwajah baru lagik dgn bantuan Dil Blog Kerana Manisnya Epal, adik yg makhencik order header blog nih dgn dia...hikhik..Actually makhencik ada mintak tlg Dil adjustkan sikit header blog makhencik tapi tak sangka pulak Dil tlg edit lagi tu header blog makhencik...Terharu mak nakkkkkkkkkkk....hehehe...I likeeeeeeeeeeee bangattttttt ohkae...hihi...Thanx so much Dil...Thanx jugak sbb sudi layan akak walaupun da banyak kali akak menyusahkan Dil...hihihi...
Yang nih adalah header yang sebelum nih...lalallaala...Ok la...korang kalo ada yang nak order header blog ke..template blog ke...doodle blog ke hapa...sila la ke blog Dil ekkkk tapi kesabaran kena tinggi lah sebab kena tunggu lama utk dptkan hasilnya...besa la sejak Dil ada masuk rancangan NONA kat tv3 ...mmg masyukkkkk order x renti2...hihihi...Ce la korang pi intai blog Dil tu...sure korang akan tergoda dgn doodle2 yg cute2 itewwwwwwwwwwww ;) Harga pun ok..x mahal pun...hihi

Okla...good nite korang...Sebelum tido jgn lupa baca doa mengikut agama masing2 ekk ;p...Peace Yo

2 comments:

  1. Sape dil nie? Aku pn nk soh dia watknla header br..
    Bpe rm zie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hg click kt dil tu,ada aku link ke blog dia.header blog rm40 je tp watak utama sorang je.aku siap ada hero jgk jadi rm60 totalnya…hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...