Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, April 6, 2013

3Series Da Sahabatku

Arini tanggal 6April brkongsi tarikh tau besday my BFF ni ngn wedding anniversary Mak Abah makhencik…

Nasib sama…kalo tak, takda maknanya nak igt besday org tua ni..hahah *tak sedar diri sebaya kan?kihkihkih
Alololo..ai gurau je la BFF…Namo nangis2 ekk *sambil memujuk mcm anak kicik sb BFF ai nih manja mcm kucing parsi…hiksss

Anyway BFF, Semoga pjg umur, murah rezeki n sihat slalu. Aamiin…Moga2 jadi plan hang nak mai sini ujung bln ni. Aamiin ☺

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. Lor xsgka ada entry tuk bfdy aku..

    hg mmg bff la~ tq sgt

    Insyallah niat mmg da ada nk g sn,hrp xterkuburla impian aku tue..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...