Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, March 28, 2013

Dera Suami Sekali-Sekala

Itu bkn tajuk berita kt Buletin Utama TV3 tau..hehe

Yup, arini makhencik dera pakhencik suh dia buat TomYam…hehe *kemalasan tahap tepu arini wei..hehe
Apapun, tq my darling ☺
Sikalang saya manyak kinyang ooo…hehe

Korang mkn apa lunch nih?
Baru2 gaji mesti mkn best2 kan?heehee

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. wah pandaila daus masak..

    hurm lm da xmakan masakan hg..lau dekat msti aku salu nempel kt umh hg nak mkn..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.baru hg tau..kihkihkih

      Kami pun rindu nak mkn cheese cake hg tau..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...