Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, October 14, 2012

1st Time Meihh Mamam Takoyaki

Tgk title entry pun da tau apa yg makhencik nak sharekan?
Hahah..at last merasa jgk makhencik mamam Takoyaki nih
Mmg snack Jepun yg shedap jgk la
Tapi kalo kt K.Kinabalu nih hanya ada Takoyaki yg sotong ja
Apapun, mana kwn2 yg x pnh mamam snack Jepun nih bole try mamam Takoyaki itew
^
^
1boat tu ada 3pcs hanya rm3 ja
Makhencik tamak sampai beli 3set
Pada makhencik, mmg ngam la kalo 1boat tu utk 1person
Kalo lebey tu yg jatuh muak tu..hehe
^
^
Tapi len org, len la tastenya
Ada kwn makhencik kata kalo dia beli 3boat mcm makhencik mmg x cukup..hehe
Jadik apa tggu lgk kwn2, sila try ehh pada yg blum merasa
Murah je tu u allz
Harga mampu milik gitu..hahah ☺


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

  1. Murahnya kat sana.. eyza selalu beli kat JJ.. 3 ketul RM 4.90... eyza pun suka perasa sotong.. yg lain2 x berapa sangat...

    ReplyDelete
  2. Ya ka eyza?mungkin besar kot sb ada baca kt blog kak ena katanya besar.slain sotong x sdp?

    ReplyDelete
  3. singgah sebab nak doakan pasangan pengantin berdua ni cepat2 diberikan zuriat.. Allah maha mendengar lagi maha pengatur.. sy dulu 9 tahun menunggu, alhamdulillah dah ada dua pun... saya harap kalian berdua tak perlu tunggu selama itu.. just have fun, tak yah risau2, insyaallah kalau Allah kata rezeki kita.. dia tetap akan jadi milik kita. Berdoa selalu ya.. :)

    ReplyDelete
  4. Alamak sis lizan..dkt 5taun da nih..pengantin lg ek sis?hehe.anyway tq sis atas nasihat n kata2 semangat itu.saya sgt2 menghargainya.also atas doamu sis☺..lastly,tq so much sis lizan coz sudi singgah di blog picisan saya..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...