Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, August 21, 2012

Salam Aidilfitri U Allzzz

*** Ini entry sticky post cap gajah duduk sempena Aidilfitri. Sila scroll ke bwh utk latest entry. Terima kasih ;p ***...
^
^
Lupa lak nak wish kat rakan2 blogger...
Salam Aidilfitri ya kwn2 semuanya...
Semoga lebaran kali ni lebaran yg terindah buat kita semua....Aminnnnn
^
^
Walaupun raya taun nih pun makhencik pakhencik x dpt balik raya...
Hanya beraya di Negeri DiBawah Bayu ber2 ja...
Hidup mesti diteruskannn...
Chewahhhh...hikhik ;p
^
^
Nasib la 1st raya tu pakhencik keja jam 11mlm...
Lega makhencik okae...
Kalo x...beraya sorang2 la makhencik pagi raya tu ;(

4 comments:

  1. Salam azie...
    nak tak pindah semenanjung...
    husband pga muar, johor..
    kalau berminat boleh tukar suka sama suka....

    by the way saya plak beraya kat semenanjung..kampung saya kat sabah...

    azie..selamat hari raya yer...

    ReplyDelete
  2. salam sis...nak mmg nak tapi buat masa nih mcm x kot sbb hubby azie tgh buat PJJ...jadi tunggu abis dulu PJJ tu baru fikir nak mintak tukar..hihi...ohhh...kampung sis di mana?

    selamat hari raya juga wan nisae ;p

    ReplyDelete
  3. kampung saya kat sandakan...husband kat tawa..
    kita nak pindah area kk kalu dapat..

    pjj x ble sambung kat tempat lain ker...johor pun ada open u kan...

    ReplyDelete
  4. mmg open u ada di mana aje..cuma keja kat sabah ni x la pack sgt mcm kat belah2 sana...hihi...sbb kwn saya kalo ari off pun ada operasi n mcm2 lagi berkaitan keja...itu yg lebih prefer di sini selagi belum abis PJJ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...