Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, June 3, 2012

Esok Menembak

Esok makanya incik Hubby kena la pi latihan menembak...
Dorang mmg sesekali kena la pi latihan menembak...
Da nama pun keja menggunakan senjata kan???...
^
^
Oleh itu....makanya esok tinggal lah daku keseorangan...
Patutnya Hubby pi ari Sabtu means semalam la...huhu
^
^
Ala...cam x biasa pulak kan duk sorang2???..Dulu pun masa Hubby training...dok sorang2 jugak nun di KL...hikhikhikhik....
Ngada2 kan i???overrrrrrrrrrrr ;p...nyampah makkkkkkkkkkk

2 comments:

  1. Assalamualaikum,

    Kami singgah baca & follow blog sini...Jangan lupa singgah & follow blog kami lepas ni nanti ye.... TQ

    www.mylovely-cats.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam...
    Tq coz sudi singgah di sini n follow blog saya...nanti saya mesti follow awak jugak..percayalahhhhhhhhh...hihi...tq once again...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...