Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, May 26, 2011

Karaoke with LoveAqsha setahun yg lalu

Bila tgk blog kwn2 yg buh video karok...
Tetiba terigt pulak yg saya pun ada...hehe ;)
^
^
Actually saya x penah share kat sini video tu...
Kalo kat FB tu adalah share..haha...
Jadi kwn2..layankan je la ekk...
Lagipun saya x tau nak update apa kat blog...
^
^
N bila saya tgk video nih...
Rindu pulak pd my best friend nih si LoveAqsha...huhu
Ok la kwn2...layan ekk...




2 comments:

  1. ain slalu dok tmnkan kwn karok
    je..segan nak karok..suara
    tak sedap..hihi


    p/s: dear, bole view blog ain tak??

    ReplyDelete
  2. dik...nyanyi je dik...kita nyanyi utk hilang boring n tension bukan nak masuk AF...hehe ;)

    so far akak masih x dpt view blog adik...x tau la napa dik...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...