Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, February 12, 2011

Bilik ku, Syurga ku..

Alhamdulillah...pd 10/2/2011..
Si itam kami tlh slamat sampai di KK Port...
Lega bila si itam da ada...
Memudahkn pelbagai urusan kami laki bini...
Rindu btl saya pd si itam ni :)
Abis jgk la RM1950 utk urusan kargo keta dr KL...
Makanya saya pun pesan la pd mak&mak mertua utk masukkan skali brg2 saya dlm keta sblm dikargo antaranya comforter set,langsir,frame gmbr kawin,periuk,blender..ish..mcm2 lg la...huhu...
Brg2 kt sini mahal so ini la caranya utk brjimat-cermat...
>>
>>
Jd dpt la sy menghias skt bilik sewa kami yg chumel ini :)
Apapun...
Bilik ku,Syurga ku...





1 comment:

  1. takpela azie.. walaupun bilik kecil janji dapat bersama suami tersayang hati girang kan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...