Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, May 15, 2010

ok la tu

Dari kanan:my mom,hubby,my MIL,MIL kakak


Representing my hubby as a POLICEMAN :p apapun,saya merasa amat bangga...nak tau napa saya rasa bangga?sbbnya adalah krn sebyk 262pelatih,hubby saya adalah antara 20org pelatih yg layak ambil final exam bg menentukn pelatih trbaik.Walaupun x da rezeki hubby jd pelatih trbaik,saya sgt bangga :p Hopefully dgn trcapainya impian hubby yg da lama trsimpan ni,hubby akan menjadi seorg anggota polis yg brtanggungjwb,amanah,jujur kpd agama,bangsa&negara.Aminnnn...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...