Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, February 5, 2010

Beshnya


Corry ye...Jgn fikir bukan2 :)
Title saya itu tdk la menggambarkan perkara2 yg intim gitu ;p
^
^
***Just nak share kegembiraan saja...
^
^
Bukan la goodnews spt yg diharapkan tetapiiiiiiiiiiiiiiiii
^
^
Saya nak balik kampung mlm ni
Yeye Yeye (sambil guling2 ala2 hindustan gitu)
^
^
Rindu kat semua di kampung ;p
Mlm ni kakak saya ngn Tisya follow balik kampung jugak
Saya pun rindu sgt sama si Tisya itew
^

^
Balik kampung ni bcoznya MIL&FIL nak buat kenduri doa selamat utk Hubby
Sempena dapat polis nih ;}
^
^
Ahhhhhhhhhh...
Cakap pasal nih...
Ati jadi cedey pulak...
Nanti caya da ilang bantal peluk utk 7bln...
Tapi x pe la...
Demi utk masa dpn kami kan???
Arap2 dgn rezeki masuk polis nih
Ada la rezeki nak dapat baby pulak...
Aminnnnnnnnn....

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...